logo obrazek Narodowy Fundusz Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

Informacje ogólne

Drukuj

Telefoniczna Informacja Pacjenta

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta

800 - 190 - 590

.   
uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim


Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty.
Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl

 

Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem – oddzwonimy.

W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
Wideoczat z tłumaczem języka migowego

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta
Czat z konsultantem TIP


Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.
 

W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów
Biura Rzecznika Praw Pacjenta

 

Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku

Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.

Skargi i wnioski

więcej o funkcjonowaniu Telefonicznej Informacji Pacjenta dowiesz się na stronie Centrali NFZ  

pod adresem: www.nfz.gov.pl