.
uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty.
Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem – oddzwonimy.
W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
Wideoczat z tłumaczem języka migowego
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta
Czat z konsultantem TIP
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.
W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów
Biura Rzecznika Praw Pacjenta
Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku
Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.
więcej o funkcjonowaniu Telefonicznej Informacji Pacjenta dowiesz się na stronie Centrali NFZ
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
tel.: 17 86 04 100
faks: 17 86 04 228
Infolinia NFZ
tel.: 800 190 590
Godziny urzędowania
od poniedziałku do piątku
Oddział: 800 - 1600
Punkty Obsługi: 900 - 1530