Dla bezpieczeństwa pracowników NFZ oraz Klientów:
- od poniedziałku 16 marca 2020 r. do odwołania ograniczamy do minimum zakres usług świadczonych w Salach Obsługi Klientów w Narodowym Funduszu Zdrowia w Rzeszowie. Pozostawiamy drzwi otwarte dla osób ze sprawami, których nie można załatwić drogą elektroniczną czy telefoniczną, niezbędnymi dla zabezpieczenia pilnych potrzeb zdrowotnych pacjentów. Pozostałe sprawy prosimy załatwiać korespondencyjnie.
telefon: |
800 190 590 |
adres e-mail: |
sprawy.ubezpieczonych@nfz-rzeszow.pl (w sprawach EKUZ - ekuz@nfz.gov.pl) |
- od piątku 13 marca 2020 r. od godz. 1200 do odwołania zawieszamy obsługę Klientów w naszych Punktach Terenowych. Wszystkie sprawy załatwiamy korespondencyjnie, telefonicznie i za pomocą e-mail – należy się kontaktować z punktem najbliższym miejsca zamieszkania.
PI / adres |
telefon |
fax |
adres e-mail |
Punkt Informacyjny w Krośnie 38-400 Krosno ul. Bieszczadzka 5, pok. 1.48 |
13 420 38 70 |
13 420 38 72 |
punkt_krosno@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Informacyjny w Mielcu 39-300 Mielec ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 |
17 583 08 63 |
17 583 06 95 |
punkt_mielec@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Informacyjny w Przemyślu 37-700 Przemyśl ul. Sportowa 6/403 |
16 678 60 19 16 678 98 26 |
16 678 60 19 |
punkt_przemysl@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Informacyjny w Sanoku 38-500 Sanok ul. Lipińskiego 10 |
13 464 82 11 |
13 464 12 15 |
punkt_sanok@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Informacyjny w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul. 1-Sierpnia 12 |
15 842 38 65 |
15 842 01 19 |
punkt_st.wola@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Informacyjny w Tarnobrzegu 39-400 Tarnobrzeg ul. 1-go Maja 4 p. 709-710 |
15 822 34 86 |
15 822 38 58 |
punkt_tarnobrzeg@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Informacyjny w Jarosławiu 37-500 Jarosław ul. Przemyska 15/2 |
16 623 21 01 |
16 623 11 00 |
punkt_jaroslaw@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Informacyjny w Dębicy 39-200 Dębica ul. Parkowa 28 |
14 676 51 54 |
14 676 51 07 |
punkt_debica@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Informacyjny w Jaśle 38-200 Jasło ul. Mickiewicza 4 |
13 446 33 41 |
13 446 31 06 |
punkt_jaslo@nfz-rzeszow.pl |
Celem powyższego działania jest ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się wywoływanej przez koronawirusa choroby COVID-19.
Usługi przeniesione do obsługi elektronicznej, telefonicznej i pocztowej:
- obsługa EKUZ i pozostałych dokumentów unijnych (poza E112 i S2) (adres e-mail: ekuz@nfz.gov.pl)
- Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ (adres e-mail: ekuz@nfz.gov.pl)
- leczenie uzdrowiskowe
- weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego
- składanie skarg, wniosków, petycji
- wnioski o zwrot kosztów leczenia poniesionych poza granicami kraju
Zawieszenie realizacji usług:
- potwierdzanie Profilu Zaufanego
- punktu podawczego (działalność tylko w trybie awaryjnym)
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
tel.: 17 86 04 100
faks: 17 86 04 228
Infolinia NFZ
tel.: 800 190 590
Godziny urzędowania
Oddział:
- poniedziałek 800 - 1800
- wtorek - piątek 800 - 1600
Punkty Obsługi:
- od poniedziałku do piątku 800 - 1530