Skargi i wnioski w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Rzeszowie można zgłaszać do Sekcji Skarg i Wniosków Wydziału Obsługi Klienta Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ:
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie oraz ustnie do protokołu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Dokumenty można również przesłać:
Przedmiotem skargi może być w szczególności:
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności:
Więcej informacji jak złożyć skargę znajduje się na stronie Centrali NFZ
Konieczne informacje uzyskacie Państwo również pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta: 800 190 590 (numer bezpłatny i czyny całą dobę).
Ponadto Pacjent, którego prawo do ochrony zdrowia nie jest realizowane w sposób dla niego zadowalający, może złożyć skargę także do innych instytucji:
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
tel.: 17 86 04 100
faks: 17 86 04 228
Infolinia NFZ
tel.: 800 190 590
Godziny urzędowania
od poniedziałku do piątku
Oddział: 800 - 1600
Punkty Obsługi: 900 - 1530