Informujemy, że w związku z uproszczeniem mechanizmów zmiany hasła dla użytkowników z Portalu Świadczeniodawcy, Portalu Personelu, którzy jednocześnie są użytkownikami systemu EWUŚ w dniu 24.04.2014 w godzinach 8:00 – 10:00 nastąpi przerwa serwisowa na Portalach POW NFZ (Portale będą niedostępne).
Po w/w przerwie użytkownicy systemu eWUŚ będą mieli możliwość zmiany hasła poprzez system eWUŚ. Zmiana hasła w systemie eWUŚ skutkuje zmianą hasła dla tego użytkownika do Portalu Świadczeniodacy/Personelu. Do tej pory możliwa była zmiana hasał tylko na poziomie Portalu Świadczeniodawcy bądź Portalu Personelu.
Dodatkowo informujemy, że dla użytkowników z Portalu Świadczeniodawcy i Portalu Personelu niebędących użytkownikami systemu eWUŚ, przy pierwszym logowaniu po wprowadzeniu w/w zmian system wymusi zmianę hasła.
Uwaga!!! W przypadku zmiany hasła z poziomu Portalu Świadczeniodawcy należy odczekać około 10 minut, aby hasło zostało zaktualizowane w systemie eWUŚ. Podobnie w przypadku zmiany hasła w systemie eWUŚ nowe hasło dla tego użytkownika do Portalu będzie zaktualizowane za około 10 minut.
W przypadku występowania błędów logowania wymagających, Państwa zdaniem, interwencji administracyjnej po stronie Oddziału prosimy o kontakt z Wydziałem Informatyki na podane niżej numery telefonów:
- 17 86 04 174
- 17 86 04 105.
Przypominamy, że wymagana jest zmiana hasła co 30 dni, zarówno system eWUŚ, jak i Portale POW NFZ informują o zbliżającym się terminie zmiany hasła.
Przypominamy również o możliwości skonfigurowania mechanizmu do odzyskania hasła w Portalu Personelu i Portalu Świadczeniodawcy według instrukcji która została umieszczona na stronie http://www.nfz-rzeszow.pl/informacje-ogolne/portale-pownfz/portal-swiadczeniodawcy/ w punkcie 4.