Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza sprzedaż zbędnych składników majątkowych ujętych w Załączniku nr 1, wraz z opisem stanu technicznego – Załącznik nr 2. Wartość rynkowa pomniejszona o 50% w stosunku do pierwszego ogłoszenia o sprzedaży zbędnych składników majątkowych.
WARUNKI SPRZEDAŻY:
- Sprzedaż dotyczy sprzętu o podanych cenach wywoławczych - Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
- Opis stanu technicznego – Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
- Kupującymi mogą być pełnoletnie osoby fizyczne.
- Czynnością wstępną, konieczną do zawarcia umowy sprzedaży, jest złożenie WNIOSKU O ZAKUP ZBĘDNEGO SKŁADNIKA MAJĄTKOWEGO stanowiącego Załącznik nr 3 do ogłoszenia. Wnioski składać należy w dniach od 26 do 27 stycznia 2017 r.
w godzinach 9:00 – 15:00 , w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, Biuro Podawcze- Parter. - Zbędne składniki majątkowe przeznaczone do sprzedaży obejrzeć można w dniach 26 i 27 stycznia 2017 r. w godzinach 9:00 – 15:00, w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie, przy ul. Zamkowej 8, po wcześniejszym uzgodnieniu z Panem Wilhelm Zając tel. (17) 86 04 290.
- Sprzedaż zbędnych składników majątkowych następuje na podstawie zawartej umowy sprzedaży, której wzór określa Załącznik nr 4 do ogłoszenia.
- Zawarcia umowy sprzedaży, na podstawie złożonego WNIOSKU O ZAKUP ZBĘDNEGO SKŁADNIKA MAJĄTKOWEGO dokonać można osobiście w dniach 1 i 2 lutego 2017 r. w godzinach 9:00 – 15:00, w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie, przy ul. Zamkowej 8, Sala Obsługi Petenta, (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Panem Damian Szczygieł tel. (17) 86 04 241).
- Do prawidłowego zawarcia umowy sprzedaży niezbędny jest dowód tożsamości kupującego.
- Po zawarciu umowy, Nabywca zobowiązany jest do dokonania wpłaty należnej kwoty na podane w umowie konto bankowe w terminie do dnia 7 lutego 2017r.
- Odbioru przedmiotu zakupu wraz z dowodem zakupu dokonać można w dniach 9-10 lutego 2017r. w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie, przy ul. Zamkowej 8, Sala Obsługi Petenta (po uzgodnieniu telefonicznym z w/w osobami), osobiście lub na podstawie pisemnego pełnomocnictwa. Wydanie sprzętu elektronicznego nastąpi po podpisania protokołu przekazania – Załącznik nr 1 do umowy sprzedaży.
- W przypadku złożenia więcej niż jednego wniosku na zakup tego samego składnika majątkowego sprzedaż tych składników przeprowadzona zostanie w drodze aukcji.
- Informacja o terminie sprzedaży w drodze aukcji oraz jej warunkach ogłoszona zostanie na stronie internetowej Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie przy ul Zamkowej 8, w dniu 10 lutego 2017 r.
Osoby uprawnione do udzielania informacji.
W kwestiach dotyczących spraw technicznych:
Pan Grzegorz Małek Tel: 17 86 – 04 – 108
W sprawach formalnych:
Pan Damian Szczygieł Tel. 17 86 – 04 – 241