- poz- nocna i świąteczna opieka zdrowotna
- ambulatoryjna opieka specjalistyczna
- rehabilitacja lecznicza
- świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze
- opieka paliatywna i hospicyjna
- programy profilaktyczne
o harmonogramie postępowania w procesie tworzenia szablonów umów na rok 2017.
UWAGA
W procesie tworzenia szablonów umów zostaną skopiowane również numery rachunków bankowych do umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej na rok 2017 i w związku z tym prosimy o nie składanie wniosków dot. kont bankowych do w/w umów.
Numer rachunku bankowego „skopiowany” do umowy na rok 2017 będzie można sprawdzić w Portalu Świadczeniodawcy- w części „Umowy na realizację świadczeń – Moje umowy – rok 2017.”
Świadczeniodawcy, którzy chcieliby jednak zmienić numery kont bankowych od 1.01.2017 proszeni są o składanie odpowiednich wniosków w styczniu przyszłego roku.
Bardzo prosimy o rzetelnąanalizę tego raportu.
Świadczeniodawcy od dnia 13 grudnia do dnia 19 grudnia 2016r. do godz. 8.00 będą mogli ostatecznie zweryfikować poprawność danych zawartych w przygotowanych szablonach umów na rok 2017. Dokonać tego będą mogli za pomocą Portalu Potencjału -"Aneksowanie Umów”
Kolejność postępowania - Aplikacja "Aneksowanie Umów"
Należy utworzyć zgłoszenie zmian do umowy za pomocą przycisku "Dodaj zgłoszenie zmian do umowy"
Weryfikacji danych zwartych w szablonach umów na rok 2017 (wprowadzenie zmian dot. potencjału przyszłej umowy na rok 2017) należy dokonać do dnia 19 grudnia 2016 r. do godz. 8.00. Wnioski przesłane do umów na rok 2017 zostaną ocenione przez pracowników oddziału, a następnie zostanie przygotowana umowa na rok 2017.
UWAGA :
Jeżeli po dacie 13 grudnia 2016, będziecie Państwo składać za pomocą aplikacji „Aneksowanie” aktualne wnioski jeszcze do umowy na rok 2016 w, których potencjał planowo miałby zaistnieć również w umowie na rok 2017, będziecie musieli przygotować takie same wnioski również do szablonu umowy na rok 2017. Wynika to z faktu, że zmiany do umów obowiązujących na rok 2016 zgłoszone po „skopiowaniu” umowy na rok 2017 nie zaistnieją automatycznie w szablonie umowy na rok 2017.
Np. do umowy na rok 2016 od dnia 15 grudnia 2016 zostaje zgłoszony personel „X” do realizacji świadczeń, jeżeli personel ten ma również udzielać świadczeń w roku 2017 należy dokonać zgłoszenia również do umowy na rok 2017.
Jednocześnie pragniemy przypomnieć o ogólnych zasadach zgłaszania zmian:
Zmiany dotyczące w szczególności:
a) dodania personelu, zmiany w zakresie harmonogramu osób wykonujących zawody medyczne lub innych osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w określonym zakresie lub określonej dziedzinie medycyny w danej umowie (zgodnie z załącznikiem do umowy) – należy zgłaszać najpóźniej w dniu poprzedzającym ich powstanie albo - w przypadkach losowych - niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia;
b) podwykonawców i umów z nimi zawartych - wymagają zgłoszenia także w formie pisemnej i dostarczenia odpowiednich dokumentów- kopii zawartych umów;
c) określonego w umowie miejsca udzielania świadczeń - wymagają pisemnej zgody dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu.
Uwaga:
- należy na bieżąco aktualizować posiadane kompetecje i kwalifikacje personelu wykazanego do realizacji umowy,
- konieczne jest dokonywanie aktualizacji danych świadczeniodawcy i komórek organizacyjnych, ich lokalizacji, aby były zgodne z dokumentami z właściwych rejestrów.
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
tel.: 17 86 04 100
faks: 17 86 04 228
Infolinia NFZ
tel.: 800 190 590
Godziny urzędowania
Oddział:
- poniedziałek 800 - 1800
- wtorek - piątek 800 - 1600
Punkty Obsługi:
- od poniedziałku do piątku 800 - 1530