Od 7 czerwca 2021 r. Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przywraca bezpośrednią obsługę Klienta w Sali Obsługi oraz 9 terenowych Punktach Obsługi
Wizyta osobista w NFZ Rzeszów
Przed wejściem na Salę Obsługi Klienta każdy z klientów dezynfekuje ręce dostępnym płynem do dezynfekcji.
Na Salę Obsługi Klienta mogą być wpuszczani tylko Klienci posiadający środki ochrony osłaniające nos i usta (do czasu obowiązywania wytycznych rządowych w tym zakresie).
W Sali Obsługi Klienta oraz Punktach Obsługi będzie można między innymi:
- Wyrobić kartę EKUZ
- Uzyskać informację na temat INTERNETOWEGO KONTA PACJENTA oraz potwierdzić PROFIL ZAUFANY przez Klientów indywidualnych - po wcześniejszej rejestracji przez Klienta w domu poprzez stronę https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
- Potwierdzić ZLECENIE NA ZAOPATRZENIE W WYROBY MEDYCZNE - dla druków wystawionych przez lekarza w tradycyjnej formie papierowej
- Uzyskać informację o LECZENIU UZDROWISKOWYM
- Uzyskać informację o UBEZPIECZENIU OBOWIĄZKOWYM oraz zawrzeć umowę UBEZPIECZENIA DOBROWOLNEGO
- Uzyskać informację o zasadach udzielania świadczeń medycznych i kolejkach oczekujących.
Pozostawienie dokumentów w siedzibie NFZ Rzeszów
W przypadku złożenia dokumentów bez potrzeby kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Sali Obsługi oraz bez konieczności uzyskania potwierdzenia ich złożenia, został przygotowany specjalny pojemnikz napisem „SKŁADANIE DOKUMENTÓW, WNIOSKÓW i PISM”, który znajduje się w okienku przy wejściu. Zawartość skrzynki podlega kwarantannie przez 24 godziny.