Od 12 października 2020 r. do odwołania wprowadzamy ograniczenia w bezpośrednich kontaktach w:
- Punkcie Obsługi Klientów NFZ w Mielcu
- Punkcie Obsługi Klientów NFZ w Dębicy
Uwaga! Obsługa może dotyczyć tylko pilnych zleceń na wyroby medyczne, po wcześniejszym uzgodnieniu, pod numerami telefonów przeznaczonymi wyłącznie do tego celu: Mielec ( 17 583 06 95) Dębica ( 14 676 51 54).
Z dniem 12 października do odwołania zawieszona zostaje realizacja usług:
- potwierdzania profilu zaufanego (PZ) dla klientów indywidualnych oraz w POZ,
OBSŁUGA ŚWIADCZENIODAWCÓW: dane do kontaktu znajdują się w SZOI
W celu załatwienia spraw polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:
- zaopatrzenie w wyroby medyczne >>> 17 86 04 168
- leczenie uzdrowiskowe >>> 17 86 04 173
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego >>> ekuz@nfz.gov.pl
- ubezpieczenie w NFZ >>> 17 86 04 265
- wnioski unijne/ formularze UE/EFTA >>> 17 86 04 137, wf09@nfz.gov.pl
- składanie skarg i wniosków >>> skargi@nfz-rzeszow.pl
- zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju >>>17 86 04 273, wf09@nfz.gov.pl
- ubezpieczenie dobrowolne >>> wniosek wyślij tradycyjną pocztą
- ePUAP >>> (dla posiadaczy Profilu Zaufanego) >>> Identyfikator ePUAP: /pn44s4o7hk/SkrytkaESP
Adresy do tradycyjnej korespondencji
- Podkarpacki Oddział NFZ w Rzeszowie, 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 8,
sekretariat:
telefon: 17 86 04 102
fax: 17 86 04 228
e-mail: sekretariat@nfz-rzeszow.pl
- Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590
O przywróceniu działalności Punktów Obsługi Klientów poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.