Narodowy Fundusz Zdrowia Narodowy Fundusz Zdrowia

Pacjenci

Drukuj

Aktualności

Od 7 czerwca 2021 r. Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przywraca bezpośrednią obsługę Klienta w Sali Obsługi oraz 9 terenowych Punktach Obsługi

śr 02 Cze 2021

Od 7 czerwca 2021 r. Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przywraca bezpośrednią obsługę Klienta w Sali Obsługi oraz 9 terenowych Punktach Obsługi

 

Wizyta osobista w NFZ Rzeszów

Przed wejściem na Salę Obsługi Klienta każdy z klientów dezynfekuje ręce dostępnym płynem do dezynfekcji.
Na Salę Obsługi Klienta mogą być wpuszczani tylko Klienci posiadający środki ochrony osłaniające nos i usta  (do czasu obowiązywania wytycznych rządowych w tym zakresie).

 

W Sali Obsługi Klienta oraz Punktach Obsługi będzie można między innymi:

  • Wyrobić kartę EKUZ
  • Uzyskać informację na temat INTERNETOWEGO KONTA PACJENTA oraz  potwierdzić PROFIL ZAUFANY przez Klientów indywidualnych - po wcześniejszej rejestracji przez Klienta w domu poprzez stronę https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
  • Potwierdzić ZLECENIE NA ZAOPATRZENIE W WYROBY MEDYCZNE - dla druków wystawionych przez lekarza w tradycyjnej formie papierowej
  • Uzyskać informację o LECZENIU UZDROWISKOWYM
  • Uzyskać informację o UBEZPIECZENIU OBOWIĄZKOWYM oraz zawrzeć umowę UBEZPIECZENIA DOBROWOLNEGO
  • Uzyskać informację o zasadach udzielania świadczeń medycznych i kolejkach oczekujących.

 

Pozostawienie dokumentów w siedzibie NFZ Rzeszów

W przypadku złożenia dokumentów bez potrzeby kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Sali Obsługi oraz bez konieczności uzyskania potwierdzenia ich złożenia, został przygotowany specjalny pojemnikz napisem „SKŁADANIE DOKUMENTÓW, WNIOSKÓW i PISM”, który znajduje się w okienku przy wejściu. Zawartość skrzynki podlega kwarantannie przez 24 godziny.

 

Autor: Robert Bugaj, Dyrektor Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie
Wszystkie aktualności