Pacjenci

Aktualności

Ogłoszenie o sprzedaży zbędnych składników majątkowych

piątek, 10 października 2025

Szanowni Państwo,

Dyrektor Podkarpackiego Oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza sprzedaż zbędnych składników majątkowych (II tura).

 

Przedmiot sprzedaży

Przedmiotem sprzedaży są zestawy komputerowe, laptopy oraz drukarki igłowe – załącznik numer 1 do Ogłoszenia.

 

Opis stanu technicznego przedmiotu sprzedaży

Opis stanu technicznego zawarty jest w załączniku numer 1 do Ogłoszenia.

 

Miejsce

Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Zamkowa 8 35-032 Rzeszów.

Prosimy wcześniej o uzgodnienie terminu zapoznania się przedmiotem sprzedaży z Panem Damianem Szczygieł tel. (17) 86 04 241, Ryszardem Głowiakiem (17) 78 08 303.

 

Termin oglądnięcia składników majątkowych

Od 13 do 14 października 2025 r. w godzinach 9:00 – 14:00,

 

Warunki sprzedaży

  1. Kupującymi mogą być pełnoletnie osoby fizyczne.
  2. Czynnością wstępną, konieczną do zawarcia umowy sprzedaży jest złożenie wniosku o zakup zbędnego składnika majątkowego w Kancelarii Ogólnej (Parter), w dniach 13 – 14 października 2025r., w godzinach 9:00 – 14:00 - załącznik numer 2 do Ogłoszenia.
  3. Sprzedaż zbędnych składników majątkowych następuje na podstawie zawartej umowy sprzedaży, wzór umowy określa załącznik numer 3 do Ogłoszenia.
    1. Zawarcia umowy sprzedaży, na podstawie złożonego wniosku należy dokonać osobiście.
    2. Termin: 15 października 2025 r. w godzinach 10:30 – 15:00.
      Miejsce: siedziba funduszu, pokój numer 304.
      Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie godziny spotkania z Panem Damianem Szczygieł, tel. (17) 86 04 241.
  4. Do prawidłowego zawarcia umowy sprzedaży niezbędne jest przedstawienie dowodu tożsamości kupującego.
  5. Po zawarciu umowy nabywca powinien wpłacić należną kwotę na podane w umowie konto bankowe. Termin: do 17 października 2025 r do godziny 12:00.

 

Odbiór przedmiotu zakupu

Termin: 20 października 2025 r. w godzinach od 10:00 do 15:00   

Miejsce: siedziba funduszu – pomieszczenie piwniczne.

Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie godziny spotkania - (17) 86 04 241, (17) 86 04 241 006.

Wymagane dokumenty: dowód zakupu przedmiotu

Forma odbioru:

  • osobiście,
  • na podstawie pisemnego pełnomocnictwa.

 

Wydanie przedmiotu sprzedaży

Wydanie przedmiotu nastąpi po podpisaniu protokołu przekazania – załącznik numer 1 do Umowy sprzedaży.

 

Informacje dodatkowe

  1. W przypadku złożenia więcej niż jednego wniosku na zakup tego samego składnika majątkowego, dokonamy wyboru oferty na podstawie kolejności wpływu ofert.
  2. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków sprzedaży bez podawania przyczyny.

 

Uwagi

Na składanym „WNIOSKU O ZAKUP ZBĘDNEGO SKŁADNIKA MAJĄTKOWEGO” w Kancelarii Ogólnej zapisuje się datę i godzinę przyjęcia.

 

Lista załączników

Zobacz wszystkie aktualności