Od 19 października 2020 roku zostaje ograniczona możliwość realizacji usług w Sali Obsługi Klientów POW NFZ w Rzeszowie
Uwaga! Obsługa może dotyczyć tylko pilnych zleceń na wyroby medyczne, po wcześniejszym uzgodnieniu, pod numerem telefonu przeznaczonym wyłącznie do tego celu: 17 86 04 146,
oraz zawarcia umowy dobrowolnego ubezpieczenia również w przypadkach pilnych po wcześniejszym uzgodnieniu pod numerem telefonu 17 86 04 167, 17 86 04 265.
Usługi przeniesione do obsługi elektronicznej, telefonicznej i pocztowej:
- obsługa EKUZ i pozostałych dokumentów unijnych (poza E112 i S2)
- Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ
- leczenie uzdrowiskowe
- weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego
- składanie skarg, wniosków, petycji
- wnioski o zwrot kosztów leczenia poniesionych poza granicami kraju
- ubezpieczenie dobrowolne
- potwierdzania profilu zaufanego (PZ) dla klientów indywidualnych oraz w POZ
OBSŁUGA ŚWIADCZENIODAWCÓW: dane do kontaktu znajdują się w Portalu Świadczeniodawcy
W celu załatwienia spraw polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:
Adresy do tradycyjnej korespondencji
sekretariat:
telefon: 17 86 04 102
fax: 17 86 04 228
e-mail: sekretariat@nfz-rzeszow.pl
O przywróceniu działalności Sali Obsługi Klienta POW NFZ w Rzeszowie poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.
Informacja dotycząca zamknięcia Punktów Obsługi Klientów NFZ w Mielcu, Przemyślu, Sanoku, Jarosławiu, Dębicy
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
tel.: 17 86 04 100
faks: 17 86 04 228
Infolinia NFZ
tel.: 800 190 590
Godziny urzędowania
Oddział:
- poniedziałek 800 - 1800
- wtorek - piątek 800 - 1600
Punkty Obsługi:
- od poniedziałku do piątku 800 - 1530