WAŻNY komunikat NFZ
Dla bezpieczeństwa pracowników NFZ oraz Klientów:
od piątku 27 marca 2020 r. do odwołania ZAWIESZAMY obsługę Klientów w naszych Punktach Obsługi. Wszystkie sprawy załatwiamy korespondencyjnie, telefonicznie i za pomocą e-mail – należy się kontaktować z punktem najbliższym miejsca zamieszkania.
Siedziba oddziału - Rzeszów, ul. Zamkowa 8
Telefon w sprawach pilnych :
- dla pacjentów (17) 86 04 252
- dla pacjentów w sprawie wyrobów medycznych: 17 86 04 168 oraz 17 86 04 178
- dla Świadczeniodawców ( 17) 86 04 205
- dla Świadczeniodawców w sprawie aptek i leków ( 17) 86 04 199
adres e-mail:
DLA PACJENTÓW
- sprawie EKUZ - ekuz@nfz.gov.pl
- w sprawie zleceń na wyroby medyczne – srodki_ort@nfz-rzeszow.pl
- w pozostałych sprawach dla Pacjentów – sprawy.ubezpieczonych@nfz-rzeszow.pl
Dla Świadczeniodawców - sekretariat@nfz-rzeszow.pl
TERENOWE PUNKTY OBSŁUGI
PO / adres |
telefon |
fax |
adres e-mail |
Punkt Obsługi w Krośnie 38-400 Krosno ul. Bieszczadzka 5, pok. 1.48 |
13 420 38 70 |
17 86 04 115 |
punkt_krosno@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Obsługi w Mielcu 39-300 Mielec ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 |
17 583 08 63 |
17 583 06 95 |
punkt_mielec@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Obsługi w Przemyślu 37-700 Przemyśl ul. Sportowa 6/403 |
16 678 98 26 |
16 678 60 19 |
punkt_przemysl@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Obsługi w Sanoku 38-500 Sanok ul. Lipińskiego 10 |
13 464 82 11 13 464 12 15 |
17 86 04 115 |
punkt_sanok@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Obsługi w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul. 1-Sierpnia 12 |
15 842 38 65 |
15 842 01 19 |
punkt_st.wola@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Obsługi w Tarnobrzegu 39-400 Tarnobrzeg ul. 1-go Maja 4 p. 709-710 |
15 822 34 86 |
15 822 38 58 |
punkt_tarnobrzeg@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Obsługi w Jarosławiu 37-500 Jarosław ul. Przemyska 15/2 |
16 623 21 01 |
16 623 11 00 |
punkt_jaroslaw@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Obsługi w Dębicy 39-200 Dębica ul. Parkowa 28 |
14 676 51 54 |
14 676 51 07 |
punkt_debica@nfz-rzeszow.pl |
Punkt Obsługi w Jaśle 38-200 Jasło ul. Mickiewicza 4 |
13 446 31 06 |
17 86 04 115 |
punkt_jaslo@nfz-rzeszow.pl |
Klienci nie będą obsługiwani osobiście.
Celem powyższego działania jest ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się wywoływanej przez koronawirusa choroby COVID-19.
Usługi przeniesione do obsługi elektronicznej, telefonicznej i pocztowej:
- obsługa EKUZ i pozostałych dokumentów unijnych (poza E112 i S2)
- Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ
- leczenie uzdrowiskowe
- zlecenia na wyroby medyczne
- weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego
- składanie skarg, wniosków, petycji
- wnioski o zwrot kosztów leczenia poniesionych poza granicami kraju
Zawieszenie realizacji usług:
- potwierdzanie Profilu Zaufanego
- punktu podawczego (działalność tylko w trybie awaryjnym)
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
tel.: 17 86 04 102
faks: 17 86 04 228
Infolinia NFZ
tel.: 800 190 590
Godziny urzędowania
od poniedziałku do piątku
Oddział: 800 - 1600
Punkty Obsługi: 900 - 1530