W przypadku, kiedy podmiot prowadzący aptekę zamierza dokonać zmiany danych na umowie, powinien:
1. Wypełnić wniosek o aneks do umowy na realizację recept w związku ze zmianą danych podmiotu prowadzącego aptekę.
2. Przygotować kserokopie dokumentów, tj.:
a) KRS lub Zaświadczenie o Wpisie do EDG / CEIDG
b) Zezwolenie oraz decyzje do zezwolenia na prowadzenie apteki / punktu aptecznego,
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu prowadzącego aptekę.
Wniosek wraz z kserokopiami w/w dokumentów należy złożyć do POW NFZ osobiście w pok. 203 lub listownie na adres: POW NFZ w Rzeszowie, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów. Na podstawie wniosku i załączonych dokumentów o zmianę danych podmiotu prowadzącego aptekę Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept. Po podpisaniu aneksu dane podmiotu będą uaktualnione w systemach informatycznych POW NFZ.
Pliki do pobrania: