W przypadku, kiedy podmiot prowadzący aptekę zamierza dokonać zmiany kierownika apteki, powinien:
1. Zalogować się na Portalu Świadczeniodawcy.
2. Dokonać zmian personalnych w ewidencji personelu apteki w Portalu Potencjału
3. Przeprowadzić wniosek elektroniczny o zmianę kierownika w Portalu Potencjału – Dane Świadczeniodawcy
4. Wypełnić wniosek o aneks do umowy na realizację recept w związku ze zmianą na stanowisku kierownika apteki.
5. Przygotować załączniki do wniosku o aneks, tj.
a) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z trwaniem umowy realizację recept (Zał. 1),
b) oświadczenie o spełnieniu wymagań do pełnienia funkcji kierownika apteki (Zał. 4), wraz z kopiami dokumentów uprawniających kierownika apteki do pełnienia tej funkcji,
c) kopię wniosku do właściwego wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego dotyczącego zgłoszenia zmiany kierownika apteki wraz z dokumentem potwierdzającym jego przekazanie do wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu prowadzącego aptekę.
Wniosek wraz załącznikami należy złożyć do POW NFZ osobiście w pok. 203 lub listownie na adres: POW NFZ w Rzeszowie, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów.
Na podstawie wniosku o zmianę kierownika apteki Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept. Po podpisaniu aneksu kierownik może rozpocząć realizację postanowień umowy, m.in. podpisywać zbiorcze zestawienia recept składane do POW NFZ.
Załączniki:
Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
tel.: 17 86 04 100
faks: 17 86 04 228
Infolinia NFZ
tel.: 800 190 590
Godziny urzędowania
Oddział:
- poniedziałek 800 - 1800
- wtorek - piątek 800 - 1600
Punkty Obsługi:
- od poniedziałku do piątku 800 - 1530